Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/objectivity.dk/public_html/wp-content/themes/Divi/includes/builder/functions.php on line 6230
CRM - Objectivity - Din uvildige IT rådgiver

CRM

Software der styrer dine kunder til køb – og giver dem en god kunderservice 

 

Hvad er Customer Relationship Management (CRM)?

Customer Relationship Management (CRM) – en definition

Customer Relationship Management (CRM) er et begreb, der bruges til flere forskellige ting:

Kundeservice software

Direct Marketing software

Salgsværktøj

Den aktivitet at fastholde eksisterende kunder

Lad os snakke om hvad et betyder for dit firma. 

Hvorfor behøver du CRM 

CRM er mange forskellige ting. Men der er 4 hovedfordele ved CRM-software:

Markedsautomatisering: CRM-værktøjer med marketingautomatiseringsfunktioner kan automatisere gentagne opgaver for at forbedre marketingindsatsen til kunder på forskellige punkter i livscyklusen. For eksempel, som udsigterne til salg kommer ind i systemet, kan systemet automatisk sende dem markedsføringsmateriel, typisk via e-mail eller sociale medier, med det formål at gøre salgsledningen til en fuldt udbygget kunde.

Salgsstyrkeautomatisering: Også kendt som salgsstyring, er salgsstyringsautomatisering ment at forhindre dobbeltarbejde mellem en sælger og en kunde. Et CRM-system kan hjælpe med at opnå dette ved automatisk at spore alle kontakter og opfølgninger mellem begge sider.

Kontaktcentralautomatisering: Designet til at reducere kedelige aspekter af et kontaktcenteragents job kan kontaktcentralautomatisering omfatte forudindspillet lyd, der hjælper med problemløsning og informationsformidling. Forskellige softwareværktøjer, der integrerer med agentens desktopværktøjer, kan håndtere kundeforespørgsler for at reducere tid for opkald og forenkle kundeserviceprocesser.

Geolocation-teknologi eller positionsbaserede tjenester: Nogle CRM-systemer omfatter teknologi, der kan skabe geografiske marketingkampagner baseret på kundernes fysiske placeringer, undertiden integrere med populære lokalitetsbaserede GPS-apps. Geolocation teknologi kan også bruges som et netværk eller kontakt management værktøj for at finde salgsudsigter baseret på placering.

Vores kunder

Lysiplex

Lysiplex er en af Danmarks producenter af skilte med nogle af de største brands som kunder. Jeg hjalp med implermentering af MicroBizz – som er et produktionssystem – som dækker mange dele af Lysiplex forretning, CRM, ERP m.m. 

Bornholms Mosteri

Bornholms Mosteri er et CSR projekt der er blevet så stor en succes at firmaet er blevet privatiseret. Bornholms Mosteri laver most af mange forskellig smagsvarianter. Vi hjalp med implementering af nyt lagerstyrings system og ERP.

Sandgrav Solutions – den luddovne bogholder

Sandgrav Solutions laver bogholderi på den smarte måde. De er de skarpeste på fakturerings- og bogføring-systemer. Vi har lavet deres onbordingsystem, det vil sige opsætning af deres CRM og integration med deres kontraktsystem (Contractbook).  

Kontakt os

Hvis du har noget, der driller – som du måske allerede har haft nogle IT-folk til at se på, og du ønsker et uvildigt råd, så ring på 61223333, og hør mere om vores produkter.