Motorrummet

Som I måske ved elsker jeg CRM og Zapier.

Jeg elsker også at min hverdag er strømlignet of automatiseret. TIl det formål bruger jeg blandt andet David Allens metode fra hans bog: Getting things done – the art of stress-free productivity, som jeg kan anbefale.

Metoden består blandt andet af at skrive ting ned på lister. GTD arbejder med 4 opbevarings steder af indhold:

  1. Kalenderen – tids specifikke opgaver som fx møder og deadlines
  2. Action listen – liste med korte opgaver
  3. Project listen – liste over opgaver med flere trin, som breder sig over længere tid – fx mere end 3 måneder.
  4. Someday maybe listen – liste med opgaver du kan gå i gang med når du har tid, og betingelserne er rigtige

Hurtigt run down

Hvis I ikke har læst Getting Things Done – af David Allen, så er dette et godt sted at starte på det – 8 minutter, der vil spare dig for mindst 30 min om dagen – og husk det er  3 1/4 uge om året.

https://lnkd.in/gEKQGyn

Zapier

Dette leder mig til automatiseringsværktøjet Zapier.

Jeg kombinerer denne metode med Zapier – sådan at jeg bare tagger ting i min mail – så oprettes der punkter på en af disse lister.

og binder min Kalender (Google Calendar) sammen med min Actions liste (Hubspot CRM – Tasks) og mine Projects (Trello) & Someday Maybe (også Trello).

Se mig over skuldere

Du er velkommen til at se mig over skulderen, ring 6122 3333, så viser jeg dig gerne hvordan jeg bruger Zapier i min hverdag – for at spare mig selv for gentagende opgaver.

Laver du også denne slags automatiseringer? Så del gerne dine fifs her.