Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/objectivity.dk/public_html/wp-content/themes/Divi/includes/builder/functions.php on line 6230
#Comm100 lancerer bedre #AI-bot + Zapier integration - Objectivity - Din uvildige IT rådgiver

Måske bruger du allerede #Intecom eller et andet Omni-CRM system – men måske skulle du overvejer at integrere det med #Comm100.

Comm100 har lige lanceret en opdatering til sin AI-bot. Dermed kan fylde dine kunde-chats blive fyldt relevant indhold – så dine kunder kan få god kundeservice uden brug af kundeservicemedarbejdere.

Da jeg var hos Cloudify eksperimenterede vi med deres smart-SMS, hvor vi lod #Comm100 give AI-bud på, hvad det er, kunderne behøvede af indhold. Dermed var det den Artificialle Intelligens, der svarede på kundernes kunde-service forespørgsler via SMS.

#Om Comm100

#Comm100 er allerede integreret med #Zapier – så Comm100s unikke muligheder inden for kundekontakt – kan samles op i mange andre CRM-systemer og interne kommunikations-systemer.

#Comm100 er selv et Omni #CRM system som #Intercom, så der er strengt talet ikke behov for #Intercom – men der er mange, der har #Intercom – men de har endnu ikke denne #AI-funktionalitet.

https://www.comm100.com/

Nye muligheder omfatter:

Smart Triggers: Comm100 har lige lanceret et helt nyt system til at definere bot-agent-forholdet, der kan opsamle besøgsinformation, meddelelsesindhold, hensigt eller gentagne bot-svar som triggers til at styre “svar-ruten”, segmentere, til at vælge den besked der bliver sndt eller til at flagge en chat til menneskelig behandling (tænk at vi nu er kommet dertil).

Webviews: HTML-indhold indlejret i chatvinduet, der opfører sig som en webside eller online-formular og kan bruges til at udføre handlinger på samme måde, som de ville blive gennemført på en almindelig webside eller mobil-app uden særlig kodning for live-chat-vinduet.

Dynamisk feltudfyldning: Fylder automatisk chatvinduer med webdata og tilpasser dynamisk chatbot-samtaler baseret på kundens feltvalg. Botten kan nu også udfylde formularer ved at stille en række spørgsmål frem for at kunden selv skal udfylder formularen.